رفتن به محتوای اصلی

کاهش خطر و مدیریت نیاز های سازمان با استفاده از ابزار های eDiscovery متمرکز.

ایجاد، استفاده مجدد و مدیریت محتوای بر روی هر دستگاه و زبانی.

مدیریت سیاست های محتوا، معماری اطلاعات و طبقه بندی دانش سازمانی.

ایجاد و سازماندهی محتوا به راحتی و به کمک اطلاعات استخراج شده از سازمان.

امروزه یکی از مهمترین عوامل موثر در پیشرفت سازمان ها ، فناوری اطلاعات می باشد . با کمک فناوری اطلاعات می توان سازمان ها و ادارات را تبدیل به سازمانی الکترونیک و پویا کرد و این امر میسر نمی شود مگر بر مبنای زیر ساخت های لازم .

یکی از مهمترین زیر ساخت های لازم برای دستیابی به این هدف مهم ، سیستم مدیریت اسناد می باشد، این پیشنهاد بر مبنای نیاز سازمان شما به این سیستم و شناخت کلی از نیاز ها و ظرفیت های موجود در سازمان توسط شرکت رایکام (همکار تجاری شرکت بینش گستر ساعی) ارائه می گردد.

در این پیشنهاد ابتدا اهداف سیستم مدیریت سازمان ارائه می شود ، سپس ویژگی های اصلی سیستم پیشنهادی ارائه می گردد و در پایان شرایط اجرا و برنامه های زمانی و هزینه اجرا آورده می شود.

دستیابی به سند مورد نیاز در کمترین زمان و سهل ترین روش ممکن

  • جستجو ساده و پیشرفته با محدود کردن حوزه های مورد جستجو
  • Microsoft SharePoint Designer 2010

طبقه بندی اسناد(در این سیستم طبقه بندی به چندین شکل صورت می گیرد)

  • طبقه بندی موضوعی و تعیین متا دیتا برای هر موضوع
  • طبقه بندی واحدی که بر اساس واحد های سازمانی شکل می گیرد
  • طبقه بندی دسترسی که بر اساس دسترسی افراد به اسناد هر واحد صورت می پذیرد
  • طبقه بندی بر اساس درخت موضوعی اسناد

کسب ایزو های مرتبط با مدیریت اسناد

  • با قراردادن نسخه گذاری و فرآیند های تایید، حذف و آرشیو اسناد و همچنین تولید اسناد سازمان بر اساس الگوی های استاندارد از پیش تعریف شده این امر محقق می شود

سازمانی بدون کاغذ

  • با فرهنگ سازی گام به گام ، مدیریت درست پروژه توسط کارفرما و مجری و مهمتر از همه پشتیبانی جدی مدیریت ارشد سازمان این امر محقق می شود.

امکانات مدیریتی

  • مدیریت انواع اسناد سازمان
  • مدیریت الگوهای اسناد
  • مدیریت امنیت و قوانین دسترسی
  • مدیریت گردشکار
  • مدیریت نگهداری
  • مدیریت واحد های سازمانی
  • توزیع شدگی مدیریت ها به واحد های سازمانی

امکانات طبقه بندی

  • پشتیبانی از ساختار پویا
  • طبقه بندی موضوعی اسناد بر اساس متا دیتا
  • طبقه بندی دسترسی به اسناد بر اساس مدل تعریف شده
  • امکان مدیریت طبقه بندی موضوعی به نسبت هر واحد سازمانی
  • وب پارت های پیمایش ، گشت زنی بر پایه طبقه بندی موضوعی

امکانات الگو های اسناد

  • امکان تعریف الگو برای اسناد Word, Excel, PowerPoint
  • امکان ساخت الگوی سند بر اساس استاندارد های تعریف شده

نسخه گذاری و انتشار

  • نسخه گذاری ها
  • یکپارچگی با برنامه های MS Office
  • امکان مقایسه نسخه ها
  • امکان حذف و بازیابی نسخه ها قبل
  • امکان مدیریت انتشار اسناد

ورود اطلاعات

  • امکان ورود چندین سند به سیستم همراه با متا دیتای یکسان
  • پشتیبانی از نمایه Windows Explorer

امکانات گشت زنی و پیمایش در اسناد

  • پیمایش اسناد بر اساس انتخاب واحد سازمانی و موضوع
  • پیمایش اسناد بر اساس انتخاب موضوع و واحد سازمانی
  • گشت زنی بر روی چارت سازمانی
  • پیمایش اسناد بر اساس متا دیتا موضوعات

امکانات جستجو

  • جستجوی کامل متنی اسناد
  • جستجوی پیشرفته
  • محدود کردن حوزه جستجو

  • Microsoft SQL Server 2008
  • Microsoft SharePoint Server 2010
  • Microsoft Performance Point Server 2010
  • Microsoft SharePoint Designer 2010​
برگشت به بالا