Skip to content

در جوامع امروزی، با توجه به افزایش حجم کارها و همچنین رشد مکانیزه شدن کارها، لزوم استفاده از سیستم مدیریت اسناد به منظور ذخیره سازی موثر و ایمن اطلاعات حس می شود.
سیستم مدیریت اسناد شرکت رایکام، اطلاعات را به راحتی در دسترس افرادی که به آن نیاز دارند قرار می دهد و با قراردادن نسخه گذاری و فرآیند های تایید، حذف و آرشیو اسناد و همچنین تولید اسناد سازمان بر اساس الگوی های استاندارد از پیش تعریف شده، کسب ایزوهای مرتبط با مدیریت اسناد محقق می شود.

امکانات و قابلیت ها

• جستجو ساده و پیشرفته با محدود کردن حوزه های مورد جستجو
• طبقه بندی اسناد (طبقه بندی بر اساس موضوع، دسترسی و…)
• مدیریت انواع اسناد سازمان
• مدیریت الگوهای اسناد
• مدیریت امنیت و قوانین دسترسی
• مدیریت گردشکار
• مقایسه، حذف و بازیابی نسخه های مختلف اسناد

اهداف

• تسهیم اطلاعات و مدیریت مستندات
• انتشار گزارشات
• نگهداری ایمن و کاهش خطرات مرتبط با ازبین رفتن اسناد
• دسترسی سریع و آسان به اسناد با رعایت الزامات سطوح دسترسی
• ساختارمند کردن دانش سازمانی
• ایجاد سازمانی بدون کاغذ
• کاهش فضای ذخیره سازی

برگشت به بالا